Avís per als usuaris de serveis de telefonia que encara usen línia telefònica de coure

Dijous, 18 d'octubre de 2018 a les 09:00

Movistar està notificant als seus usuaris que el 30 de novembre deixarà d’oferir el servei de telefonia a través de línia convencional de coure, i insta a les persones abonades a fer el canvi a altres tecnologies si no volen perdre el servei i el número. Per a més informació, cal que cada abonat contacti amb la seva empresa subministradora.

A partir del 30 de novembre, Movistar deixarà d’oferir serveis de telecomunicacions per cable de coure a Begues. Per aquest motiu, la companyia està notificant als seus abonats instant-los a passar-se a alternatives com la fibra òptica, el 3G o via satèl·lit, fet que permetrà als abonats mantenir el servei i el número de telèfon.

El canvi tecnològic serà realitzat gratuïtament per la mateixa companyia sempre que se sol·liciti abans del 15 de novembre trucant al 1004, per internet al web movistar.es o bé a qualsevol botiga física de Movistar. En cas contrari, a partir del 30 de novembre els abonats que no hagin demanat la migració perdran el seu número de telèfon i, per tant, el servei de telecomunicacions de Movistar.

La mesura forma part d’un pla de desmantellament de totes les centrals de coure. En el cas d’abonats d’altres empreses, com que també utilitzen la mateixa línia de coure de Telefónica, cal contactar amb la vostra subministradora per conèixer l’afectació en la vostra línia de telèfon.

Darrera actualització: 17.10.2018 | 17:43