La campanya comercial d'enguany vol potenciar més que mai l'oferta local i de qualitat

Dimarts, 15 de desembre de 2020 a les 09:00

Fins la vigília de Reis, comprar a Begues té premi. La clientela dels establiments participants a la campanya entrarà en una sèrie de sortejos d'experiències locals en família, vals de compra i una panera valorada en prop de 2.000 euros.

Aquest Nadal, comerç local és el lema de la campanya comercial d'aquestes festes, una campanya marcada per la pandèmia de la covid-19 i les restriccions a què ha obligat especialment en mobilitat, cosa que afavoreix més que mai el comerç de proximitat, un sector durament afectat per la crisi del coronavirus.

La campanya arrenca aquesta setmana i s'allargarà fins el 5 de gener i vol premiar la clientela fidel al comerç beguetà. Els establiments participants repartiran 30.000 butlletes amb números amb els quals s'entraran en una sèrie de sortejos que tindran lloc el 8 de gener.

Entre els premis, cinc experiències locals (tastos, demostracions o tallers) per a gaudir en família, similars a les que es van sortejar a la campanya d'estiu. També es rifaran tres vals de 300 euros cadascun per gastar en botigues del municipi.

Però el premi més cobejat serà una panera valorada en prop de 2.000 euros. Inclou un val de 500 euros per gastar en els comerços locals i desenes de productes d'alimentació, moda, parament,... La panera estarà exposada al Petit Casal durant tota la campanya i als productes que lluirà inicialment, aportats directament per l'Ajuntament de Begues, s'hi aniran afegint regals que alguns establiments han volgut aportar-hi per fer encara més atractiu el premi.

A més, bona part dels establiments participants oferiran durant aquests dies promocions especials adreçades a la seva clientela, posant en valor els productes de qualitat i proximitat del comerç de Begues.

Una campanya adaptada a les circumstàncies

Les recomanacions sanitàries han obligat enguany a replantejar la tradicional campanya dels rasques de Nadal, que tan bona acollida ha tingut els darrers anys al poble, per evitar l'excessiva manipulació i intercanvi d'elements. A més, la campanya habitual es nodria dels regals aportats per l'Ajuntament i els que hi aportaven els propis comerciants. Entenent les dificultats particulars que pogués tenir cada establiment per aportar regals o oferir descomptes, enguany s'ha optat per la fórmula del sorteig directe de productes finançats directament des del consistori, deixant a voluntat dels comerços participants poder sumar regals a la panera o oferir promocions especials, sense que aquest fos un requisit per a participar-hi.

A més, la campanya s'ha dissenyat amb l'objectiu que tota ella tingués un retorn directe en els establiments locals, ja fos mitjançant l'adquisició dels productes de la panera en els comerços del poble o el benefici final dels premis: com és el cas dels més de 1.000 euros en vals de compra que, durant el mes de gener, les persones guanyadores hauran de gastar en botigues participants a la campanya. 

Darrera actualització: 15.12.2020 | 07:31