Portal de tràmits: l'administració en un sol clic

Divendres, 23 d'agost de 2019 a les 10:00

El web de l'Ajuntament de Begues esdevé una finestra virtual per poder gestionar els principals tràmits amb l'administració, amb tota la informació necessària i amb l'opció de poder-los tramitar de forma telemàtica, o bé obtenir la documentació necessària per fer-ho presencialment.

L'Ajuntament de Begues va renovar ara fa uns mesos el portal de tràmits del web municipal, una finestreta electrònica on es poden gestionar una seixantena de tràmits amb l'administració, les 24 hores del dia i qualsevol dia de la setmana. A més, aquest servei és va ampliant periòdicament, amb nous tràmits a disposició de ciutadania, entitats i empreses.

Els tràmits, classificats per categories, ofereixen informació bàsica com el cost que té, el temps d'espera de la resposta, qui el pot sol·licitar i tota aquella documentació necessària per a la tramitació.

Un cop sabuda tota aquesta informació, al web s'ofereixen dues possibilitats: gestionar el tràmit presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana o bé fer-ho telemàticament. Per a aquesta darrera opció caldrà identificar-se amb un certificat electrònic. 

Al portal també es pot trobar un tutorial que ensenya, pas a pas, com realitzar els tràmits electrònics.

Darrera actualització: 18.08.2019 | 19:24