Comunicat sobre la nova composició de l’equip de govern municipal

Divendres, 17 de juliol de 2020 a les 09:00

Esquerra Republicana de Catalunya - Acord Municipal de Begues (ERC)

D’acord amb la dimissió de la regidora Marta Roig i Segura com a membre del grup municipal d’ERC-AM a l’Ajuntament de Begues, comunicada al mateix consistori amb data de 4 de desembre del 2019, i la baixa de militància a Esquerra Republicana de Catalunya, i havent transcorregut un temps de sis mesos d’acord amb la voluntat de trobar una solució acordada que fos satisfactòria per a ambdues parts, fa pocs dies vam decidir sol·licitar-li  la renúncia formal de la seva acta de regidora.

I d’acord amb la seva elecció dins de la candidatura d’Esquerra Republicana de Catalunya – Acord Municipal a les eleccions del 26 de maig del 2019, juntament amb el document de compromís que va signar amb la candidatura el passat 6 d’abril del 2019, entenem que procedeix que la següent persona que formava part de la llista electoral, la Sra. Lourdes Tenorio Sánchez, assumeixi la condició de càrrec electe per a seguir representant la candidatura d’Esquerra Republicana de Catalunya – Acord Municipal a l’Ajuntament de Begues per a la legislatura 2019-23.

Lamentem profundament aquesta decisió de l’Alcaldia i de la regidora no adscrita a cap grup municipal perquè aquesta respon a interessos particulars i també a interessos partidistes.

En aquest cas, qui més perd és el conjunt de la ciutadania beguetana, la institució que representem i el bon govern municipal.

Afortunadament, tot error es pot esmenar. Des d’Esquerra Republicana Begues, continuarem treballant perquè així sigui!

Signem aquest article conjuntament tota l’Executiva de la Secció Local ERC-Begues, formada per Jaume Cornelles, Hèlia Seguí, Josep Atsuara, Lourdes Tenorio,  Rosa Buñuel, Eduard Emeterio, Mònica Pujol i Jaume Olivella.

Bon estiu! I, ara més que mai, salut per a tothom!

Darrera actualització: 16.07.2020 | 14:23