Bústia de consum

Gestió de reclamacions, denúncies, queixes i consultes en l’àmbit del consum.

Quin cost té:

Gratuït.

Quan es dóna resposta:

Un cop enviada la sol·licitud a la Diputació de Barcelona, aquesta dona resposta en un termini de 20 dies aproximadament.

Qui pot sol·licitar-ho:

La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.

Cal aportar:

  • Petició de la persona interessada.


  • Sol·licitud de reclamació a l’empresa o núm. de referència de la reclamació si ha sigut per via telefònica.


  • Si ho requereix el tràmit, l’administració pot demanar més documentació.


Canals de tramitació:

  • Presencial

    Porteu els documents demanats a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (c/ Major, 14) el dia que vingueu a fer el tràmit.

Darrera actualització: 09.05.2023 | 17:08