Comunicat de l'Ajuntament de Begues en relació als atemptats de Barcelona i Cambrils

Dijous, 17 d'agost de 2017 a les 21:30

L'Ajuntament de Begues vol condemnar enèrgicament els atemptats terroristes ocorreguts el 17 i 18 d'agost a les ciutats de Barcelona i Cambrils, així com mostrar el seu condol per les víctimes i la solidaritat amb familiars, amistats i conciutadania.

Begues se suma a la crida de l'Associació Catalana de Municipis i Comarques (ACM) i la Federació de Municipis de Catalunya (FMC) per mostrar la seva repulsa més contundent per l'atropellament massiu que s'ha produït aquest dijous 17 d'agost a la tarda a les Rambles de Barcelona i pels atacs a Cambrils la matinada del 18 d'agost. Al mateix temps, expressen l'absoluta solidaritat amb les víctimes i persones atropellades i apunyalades i encoratgen i agraeixen la gran tasca de les forces de seguretat i professionals mèdics que treballen a la zona dels fets.

Per aquest motiu, l'Ajuntament de Begues convoca cinc minuts de silenci aquest divendres 18 d'agost, a les 12 hores, a la plaça de l'Ajuntament. A més,  en senyal de condol, les banderes de l'Ajuntament onejaran a mig pal durant 3 dies.

Darrera actualització: 21.08.2017 | 10:01