Cultura i esdeveniments
Notícies
- 9 de març de 2021 Represa progressiva de la programació cultural i social a Begues
Tot i que el PROCICAT encara no permet la normal obertura dels equipaments cívics ni les activitats de cultura popular, l’Ajuntament de Begues començarà a programar algunes activitats ja autoritzades. L’objectiu és poder anar recuperant activitat social tot mantenint l’extrema vigilància i prudència necessàries front l’actual situació sanitària.
- 3 de març de 2021 Ràdio Begues ofereix aquest mes una programació especial en el primer aniversari de l'inici de la pandèmia de la covid-19
L'emissora municipal entrevistarà persones de Begues que han hagut de gestionar les diverses situacions provocades per la pandèmia en diversos àmbits i sectors.
- 10 de febrer de 2021 Begues celebra el Carnestoltes de portes endins
Les activitats previstes per a la festa de la disbauxa es difondran a través de les xarxes socials municipals. Des de la Biblioteca La Ginesta també s'han preparat activitats telemàtiques per a infants.
Activitats
- Del 1 de febrer al 30 d'abril de 2021 L'obra del trimestre. Begoña Llobet
- Del 1 de febrer al 30 d'abril de 2021 'Clar i Net', vídeo-art d'Ester Xargay i Mercè Capdevila
- Del 1 de març al 30 d'abril de 2021 'Marès'. Exposició de Toni Cumella
Tràmits
Actuacions
Galeria Multimèdia
- 3 de març de 2021 'Marès', exposició de fotografies de Toni Cumella
- 13 de febrer de 2021 'The very best moments' del Carnestoltes de Begues
- 22 de gener de 2021 'The very best moments' de la Festa Major d'Hivern de Begues - Actes nocturns
Publicacions
- 1 de setembre de 2018 Memòries. Testimoni viu del Begues d'ahir