Formulari per sol·licitar l’accés a documents custodiats a l’arxiu municipal i afectats per reserva però que poden ser consultats sempre i quan es demostri finalitats d’interès públic, recerca científica, històrica o estadística (article 89 del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE)
En el cas de voler consultar documentació on la protecció de dades ja NO és vigent, NO cal omplir aquest formulari.
Gratuït
El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.
La persona interessada.
Ompliu la sol·licitud que trobareu annexada en el punt anterior. Imprimiu-la i porteu-la a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (c/ Major, 14) el dia que vingueu a fer el tràmit de forma presencial.
Cliqueu a 'Tramitar ara' i sereu redirigits a la Seu Electrònica, on se us requerirà identificació digital > Un cop validats, accedireu al formulari genèric > Ompliu els camps corresponents amb la informació relativa a la recerca que esteu duent a terme i allò que sol·liciteu consultar.