Modificació de dades al Padró Municipal d'Habitants
Notificació a l'Ajuntament de la incorrecció de dades que figuren en el Padró Municipal d'Habitants.
Quin cost té:
Gratuït.
Quan es dóna resposta:
La tramitació és immediata a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.
Qui pot sol·licitar-ho:
- Qualsevol persona major d'edat que estigui empadronada al municipi (les persones majors de 16 anys són emancipades i, a nivell de Padró, poden actuar com a majors d'edat. Els menors d'edat casats també tenen la condició de persona emancipada).
- Qualsevol persona major d'edat que actuï, degudament autoritzada, en representació d'una persona empadronada al municipi.
Cal aportar:
-
Documentació acreditativa de les dades a modificar (DNI, certificat d'estudis, etc.)
Canals de tramitació:
-
Presencial
Porteu la documentació requerida a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (c/ Major, 14) el dia que vingueu a fer el tràmit de forma presencial.
-
Telemàticament
Cliqueu a 'Tramitar ara' i sereu redirigits a la Seu Electrònica, on se us requerirà identificació digital > Un cop validats, accedireu al formulari genèric > Un cop hagueu omplert tots els camps, caldrà que exposeu la vostra sol·licitud al camp 'Exposo' > Recordeu annexar a l'apartat 'Adjuntar-hi documents' la documentació requerida.
Tramitar ara