Llicència ambiental (Annex II)
Sol·licitud de llicència ambiental municipal per a activitats ubicades en un mateix centre o en un mateix establiment i que pertanyen a la mateixa persona o empresa titulars, que es relacionen a l’annex II de la Llei 20/2009, de prevenció i control ambiental de les activitats (LPCAA), tant per ser implantades com per a tota modificació substancial que s’hi pretengui realitzar un cop autoritzades.
Quin cost té:
Segons Ordenança Fiscal núm. 24 (annexada al peu d'aquesta pà gina). És obligatori acreditar el pagament en el moment de presentació del formulari.
Quan es dóna resposta:
La resolució es dicta i es notifica en un termini mà xim de sis mesos a comptar de la data de presentació de la sol·licitud.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona fÃsica o jurÃdica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el/la seu/seva representant legal (en aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua).
Cal aportar:
-
Formulari de Sol·licitud de llicència ambiental (Annex II).
-
Projecte bà sic amb estudi ambiental, signat pel personal tècnic competent amb el contingut assenyalat a l'Ordenança d'intervenció municipal ambiental, de seguretat i de salut pública.
-
Si la persona interessada no ha sol·licitat informe urbanÃstic abans de sol·licitar la llicència ambiental, el projecte haurà de contenir, de manera diferenciada, la informació següent:
- Plà nol d'emplaçament de l'activitat projectada que permeti la identificació de la finca.
- Explicació sintètica de l'activitat projectada que detalli la seva naturalesa i caracterÃstiques principals.
- Necessitats d'ús i aprofitament del sòl i del subsòl.
- Requeriments respecte la disponibilitat i la suficiència dels serveis públics municipals que exigeixi l'activitat.
- En els casos d'activitats que, tot i que no estan incloses en la legislació d'accidents greus projecten tenir alguna de les
substà ncies quÃmiques o categoria de substà ncies tòxiques o molt tòxiques, de conformitat amb els llindars que s'estableixen a
la normativa de seguretat industrial, s'ha d'aportar la normativa que determina aquesta legislació.
-
Estudi geològic de les caracterÃstiques del sòl en el qual s'emplaça l'activitat projectada, sempre que la normativa especÃfica aplicable defineixi aquesta activitat com a potencialment contaminant del sòl.
-
Estudi d'impacte ambiental o document ambiental, si és necessari.
-
Document acreditatiu de la designació de la persona que assumirà la responsabilitat tècnica de l'execució del projecte i que expedirà la certificació acreditativa de l'adequació de l'activitat i de les instal·lacions a la llicència atorgada.
-
El sistema i procediment per a la verificació del funcionament dels autocontrols de l'activitat proposats per la persona sol.licitant, amb indicació del tècnic o de la tècnica amb qualificació adequada responsable de la seva aplicació.
L'aportació d'aquest document és voluntà ria.
-
Documentació preceptiva en matèria d'incendis d'acord a la Llei 3/2010, del 18 de febrer, i la normativa sectorial aplicable.
-
Pla de gestió de les dejeccions ramaderes, si és el cas.
-
Declaració, si cal, de les dades contingudes en el projecte que gaudeixen de confidencialitat d'acord amb la legislació, amb especificació de la Llei en la qual s'empara.
-
Declaració responsable en matèria de salut alimentà ria.
-
Qualsevol altra documentació que sigui exigible per la legislació ambiental aplicable a l'activitat.
-
En cas de tramitació presencial, caldrà adjuntar CD del projecte tècnic.
-
Si és el cas, caldrà tramitar paral·lelament la comunicació prèvia d’obres pel rètol publicitari, d’acord amb el formulari que figura al trà mit corresponent de la web municipal
-
Declaració de residus comercials
Canals de tramitació:
-
Telemà ticament
Ompliu la sol·licitud especÃfica per a aquest trà mit que trobareu annexada en el punt anterior i guardeu-la com a pdf en el vostre ordinador / tauleta / mòbil > Un cop cliqueu a 'Tramitar ara' sereu redirigits a la Seu Electrònica, on se us requerirà identificació digital > Un cop validats, accedireu al formulari genèric > Un cop hagueu omplert tots els camps, caldrà que adjunteu la sol·licitud especÃfica per a aquest trà mit (el pdf que heu desat al vostre dispositiu), aixà com la resta de la documentació requerida, a l'apartat 'Adjuntar-hi documents'.
Tramitar ara