Inscripció al Registre Municipal d'Entitats
Sol·licitud a l'Ajuntament de la inscripció d’una entitat cultural, educativa, esportiva o de lleure al Registre Municipal d’Entitats.
Quin cost té:
Gratuït.
Quan es dóna resposta:
El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.
Qui pot sol·licitar-ho:
- Qualsevol persona major d'edat que formi part de la Junta directiva de l’entitat.
- Qualsevol persona major d'edat que actuï, degudament autoritzada, en representació de l’entitat.
Cal aportar:
-
Sol·licitud de la inscripció.
-
Còpia dels Estatuts visats pel Registre d’Associacions de la Generalitat de Catalunya.
-
Còpia de la resolució del Registre d’Associacions de la Generalitat de Catalunya.
-
Còpia del NIF de l'entitat.
-
Còpia de l'acta fundacional de l'entitat.
-
Còpia de l'Assegurança de Responsabilitat Civil.
-
Certificat dels membres de la Junta i còpia compulsada dels DNI/NIE.
-
Certificat del nombre de socis.
-
Programa d'activitats de l'any en curs.
-
Pressupost de l'entitat de l'any en curs.
-
Certificat original de l’òrgan directiu reconeixent la delegació de l’entitat a Begues.
Només en cas de secció o grup dins d’una altra entitat. Article 6.2.b del Reglament.
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Ompliu la sol·licitud específica per a aquest tràmit que trobareu annexada en el punt anterior i guardeu-la com a pdf en el vostre ordinador / tauleta / mòbil > Un cop cliqueu a 'Tramitar ara' sereu redirigits a la Seu Electrònica, on se us requerirà identificació digital > Un cop validats, accedireu al formulari genèric > Un cop hagueu omplert tots els camps, caldrà que adjunteu la sol·licitud específica per a aquest tràmit (el pdf que heu desat al vostre dispositiu) a l'apartat 'Adjuntar-hi documents', així com la resta de la documentació requerida.
Tramitar ara