La piscina municipal necessita més manteniment i millores reals
Esquerra Republicana de Catalunya - Acord Municipal de Begues (ERC)
La temporada d'estiu a la piscina municipal s'ha inaugurat en unes condicions que, sincerament, no estan a l'altura del que la ciutadania mereix. Només cal trepitjar la zona de gespa natural per adonar-se que l'estat és lamentable: cremada, resseca i convertida pràcticament en palla. Costa d'entendre com no s'ha pogut actuar abans de l'obertura per evitar aquesta situació, quan fa mesos que va finalitzar la sequera.
A l'altra banda de la piscina, la gespa artificial —procedent del camp de futbol— potser respon a la voluntat de reutilitzar materials, però no sembla una solució gaire adequada per a una zona de bany. A més, continua sense haver-hi ombres, un fet especialment greu en ple estiu, i pensant en els més petits i les persones grans.
Aquest any s'han canviat dues dutxes exteriors que presentaven fuites, que és d'agrair, però això no és suficient. L'aigua de la piscina està una mica tèrbola alguns dies, amb filtres bruts que es veuen a simple vista quan nedes per sobre, i trams del fons amb tons una mica verdo- sos que no generen confiança.
També cal destacar les incidències a les dutxes interiors, que han estat sense aigua calenta durant períodes prolongats, així com problemes de qualitat de l'aigua a la piscina coberta, que han obligat a tancar-la en diverses ocasions.
Des d'ERC creiem que cal invertir molt més en el manteniment d'unes instal·lacions públiques i bàsiques per al benestar de la població. A més, els preus actuals no són especialment accessibles si els comparem amb municipis propers com Gavà.
No es tracta només de construir grans instal·lacions a Begues, sinó que l'Ajuntament ha de vetllar pel manteniment i per oferir un servei de qualitat a un preu just. Begues s'ho mereix.