Pressupostos imprescindibles pel país: actuem amb responsabilitat!

Divendres, 17 de desembre de 2021

Esquerra Republicana de Catalunya - Acord Municipal de Begues (ERC)

Els Pressupostos 2022 de la Generalitat de Catalunya són uns bons pressupostos: transformadors, expansius, amb un clar gir a l'esquerra, capaços d'abordar les necessitats i les urgeÌ€ncies provocades per la pandeÌ€mia i, alhora, capaços de començar a dissenyar com volem que sigui el país d'aquí 10 anys.

Uns pressupostos que continuaran les 4 transformacions que defensem: feminista, verda, social i democraÌ€tica. Sense pressupost no podríem implementar la transformació que no admet proÌ€rrogues!

L'acord dels pressupostos consolida el gir a l'esquerra i el pacte amb els Comuns és programaÌ€tic. I inclou una vintena de punts, molts dels quals ja s'havien acordat amb la CUP: 1.000 milions d'euros en polítiques d'habitatge; internalització del teleÌ€fons 061 i del 112; 5 milions d'euros per l'ampliació del tramvia al Camp de Tarragona; 20 milions d'euros més pel Pacte Nacional de la Indústria; i adquisició de caÌ€meres per a les llançadores de foam que utilitzen els Mossos d'Esquadra.

Els acords treballats amb la CUP i els pressupostos són bons; per aixoÌ€, malgrat el posicionament de la CUP, hem de seguir treballant perqueÌ€ compartim l'objectiu de la independeÌ€ncia i la justícia social. La nostra aposta per construir una aliança amb la CUP és estrateÌ€gica i va més enllaÌ€ dels pressupostos. Per aixoÌ€ seguirem treballant en la millora de les vides de la ciutadania en el dia a dia i en l'avenç del camí cap a la República Catalana.

Per tant, assumim les nostres responsabilitats. La nostra obligació és negociar, tirar el país endavant! A Esquerra no dimitim de les nostres funcions. Al contrari, les afrontem i posem per davant les necessitats de la ciutadania. Sempre. Mentre hi ha qui posa problemes, nosaltres busquem solucions per avançar cap a una societat més justa i cap a la República Catalana.

Darrera actualització: 4.01.2022 | 10:01