Adhesió a la Xarxa Local per a la Diversitat i la Ciutadania
Dilluns, 15 de novembre de 2010
La xarxa permet millorar els actuals instruments per a gestionar la diversitat d'origens de les persones de la població.
L’Ajuntament de Begues s’adherit a la Xarxa Local per a la Diversitat i la Ciutadania que té la missió d’identificar, generar i difondre instruments conceptuals, polítics i operatius que serveixin als governs locals per gestionar millor la diversitat ciutadana.
L\'adhesió permetrà afavorir l\'articulació d\'un model compartit de desenvolupament d’una societat diversa i, al mateix temps, socialment cohesionada.
També realitzarà actuacions que afavoreixin la convivència i el civisme, per a la capacitació del conjunt de la ciutadania per construir un nou model de convivència basat en la democràcia intercultural.
Finalment, l\'Ajuntament realitzarà actuacions que permetin un enfocament integral de les polítiques de ciutadania amb l’elaboració de plans integrals de ciutadania.
Darrera actualització: 9.08.2016 | 09:51
Finalment, l\'Ajuntament realitzarà actuacions que permetin un enfocament integral de les polítiques de ciutadania amb l’elaboració de plans integrals de ciutadania.