Cremen la bandera espanyola que oneja a l’Ajuntament
Dissabte, 24 de març de 2012
L'edifici consistorial, les façanes de la zona industrial, d'entitats bancàries i mobiliari urbà tambè han patit actes vandàlics
Begues va patir altres accions semblants als vidres de dues sucursals bancàries i a un contenidor del carrer Puigmoltó. Reaccions premsa (Ràdio Begues)
Darrera actualització: 9.08.2016 | 10:04
La bandera espanyola del balcó de l’Ajuntament de Begues va ser encesa amb foc en un intent de ser cremada per uns desconeguts el divendres a la nit. En el mateix moment també es van realitzar diverses pintades a la façana de l’edifici.
Al balcó del primer pis es va dibuixar el símbol d’una bandera estelada, fet que fa pensar que els autors van enfilar-se per accedir a aquest lloc. A la planta baixa es van fer un parell de pintades sobre la convocatòria de la vaga general i en al·lusió a la bandera estatal.Begues va patir altres accions semblants als vidres de dues sucursals bancàries i a un contenidor del carrer Puigmoltó. Reaccions premsa (Ràdio Begues)