Del 15 al 29 d'agost, Olimpíades sèniors del Club de Begues
En l'esdeveniment participaran equips masculins i femenins majors de setze anys que competiran en diverses modalitats esportives.
Del 15 al 29 d’agost, el Club de Begues celebrarà les seves Olimpíades sèniors (per a majors de setze anys), les inscripcions a les quals es van tancar ahir dimarts, 11 d’agost.
A l’esdeveniment poden participar equips masculins i femenins de, com a mínim, dotze persones, conjunts que competiran en diversos esports, com pàdel, tenis, bàsquet o vòlei, entre altres.
Les Olimpíades sèniors del Club de Begues, que tenen una periodicitat biennal i superen ja la vintena d’edicions, es disputaran a les instal·lacions de l’entitat esportiva, però també en altres equipaments.
Aquest esdeveniment s'ha consolidat com un dels atractius socials de l'agost a Begues, i serveix per obrir les portes de l'entitat al conjunt de la ciutadania (similar a les portes obertes de les entitats).