Dissabte, festa popular al carrer Sant Eudald
La celebració, que començarà a les 12 h i comptarà amb música en directe, servirà per descobrir una placa commemorativa amb l'antiga denominació de la via com a Carrer Nou.
Dissabte, 17 de maig, a partir de les 12 h s’organitzarà una festa popular al carrer Sant Eudald en el qual es descobrirà una placa commemorativa de l’antic nom de la via, coneguda encara per a molts veïns i veïnes com a Carrer Nou.
La festa, que tindrà lloc pocs dies després de la celebració, precisament, de sant Eudald, tindrà com a escenari el tram comprès entre els carrers Santa Eulàlia i Lleida, comptarà amb música en directe i un aperitiu popular.
L’activitat arriba poques setmanes després que finalitzessin els treballs de reasfaltatge arran de les obres de renovació del col·lector d’aigües pluvials que es va fer en aquest tram a principis d’any.
El carrer Sant Eudald, abans carrer Nou, té els seus orígens a la dècada de 1870 i es va aixecar en terres de l'antiga finca de l'Hostal Vell, propietat de can Sadurní. Comptava inicialment amb tretze cases i va acabar donant origen a l'actual barri de Santa Eulàlia .