El poble encara un cap de setmana farcit d'activitats de Nadal

Divendres, 19 de desembre de 2025

Les propostes van des del teatre solidari d'SpaiDart fins als concerts de la Coral Montau i del grup Lumières, passant per la cantada de nadales al carrer o l'activitat per fer cagar el tió.

Begues està a punt d’encetar un cap de setmana farcit d’activitats de Nadal, algunes organitzades per entitats locals i d’altres per l’Ajuntament.

Entre les primeres, cal destacar les que es faran demà dissabte, 20 de desembre, de la mà de la Coral Montau i d’SpaiDart, ambdues de caràcter solidari amb La Marató de 3Cat.

A les 17.30 h, la Coral Montau oferirà el concert de Nadal de totes les seves formacions, a l’església de Sant Cristòfol, en el decurs del qual es recolliran aportacions al programa televisiu.

Per la seva banda, SpaiDart representarà al Teatre El Goula El maleït Nadal del Grinch, a les 18 h. Els beneficis de l’entrada, que costarà vuit euros, es destinaran a La Marató.

L’obra es podrà veure l’endemà, 21 de desembre, a la mateixa hora. Al matí, però, la Coral Montau cantarà nadales pels carrers del poble, a partir de les 11 h.

Tot a punt per a fer cagar el tió

La música continuarà a les 12 h a l’església de la Rectoria de la mà del grup Lumières, en un concert de Nadal organitzat pel Centre d’Estudis Beguetans.

Els més petits trobaran, entre les 11.30 h i les 13.30 h al passeig de l’Església i al carrer Major, uns elfs molt especials que completaran l’activitat per fer cagar el tió, a les 12 h al passeig de l’Església, amb l’animació del grup Els Farsants.

Consulta tota la programació de les festes de Nadal a Begues.

Darrera actualització: 11.12.2025 | 12:40