Ple Ordinari 24.02.2021

Divendres, 19 de febrer de 2021

Ja podeu consultar la videoacta del Ple Municipal del 24 de febrer de 2021.

ORDRE DEL DIA

  1. Aprovació de l’esborrany de l’acta de la sessió extraordinària urgent anterior de 21/01/2021, de l’acta de la sessió ordinària anterior de 27/01/2021, i de l’acta de la sessió extraordinària urgent anterior de data 03/02/2021.

DICTÀMENS COMISSIÓ INFORMATIVA

  1. Aprovació de l’increment retributiu dels empleats municipals 2021.

MOCIONS

  1. Moció de l’Associació de Municipis per la Independència (AMI) presentada pels grups municipals ERC-AM, JxCAT i CUP, de suport a l’amnistia.
  2. Moció de l’Associació Catalana de Municipis (ACM) presentada pels grups municipals JxCAT, ERC-AM i la regidora no adscrita Marta Roig de suport a Pablo Hasél.
  3. Moció presentada pels grups municipals JxCAT i PSC-CP de suport al dictament del Consell Consultiu de la Gent Gran del Baix Llobregat.
  4. Moció presentada pel grup municipal Socialista de Begues amb motiu del dia 8 de març, Dia Internacional dels Drets de les Dones.
  5. Moció presentada pel grup municipal CUP i la regidora no adscrita Marta Roig en suport a Pablo Hasél i la preservació del dret de llibertat d’expressió.
  6. Moció presentada pels grups municipals BEC, PSC-CP i ERC-AM sobre el reforçament i l’actualització del pacte antitransfuguisme i d’adhesió al pacte per l’estabilitat institucional (III addenda de l’acord sobre un codi de conducta política en relació amb el transfuguisme a les institucions democràtiques).

DONAR COMPTE

  1. Donar compte del Decret d’Alcaldia núm. 161 d’adhesió al manifest de la Coordinadora Catalana d’Ajuntaments Solidaris amb el poble Sahrauí i el Fons Català de Cooperació al Desenvolupament de conmemoració del 27 de febrer.
  2. Donar compte de les resolucions d'Alcaldia a data 18 de febrer de 2021.

11.PRECS I PREGUNTES

Darrera actualització: 7.04.2021 | 09:42