Enquestes per valorar la satisfacció de la ciutadania amb els serveis municipals

Dilluns, 21 de febrer de 2022 a les 09:00

Els qüestionaris es poden respondre en línia a la plataforma de participació ciutadana Participa311 (antiga Decidim Begues) o bé en paper a les seus de cada servei.

Amb l’objectiu d’identificar les debilitats i les fortaleses dels serveis municipals i treballar així per la seva millora continua, l’Ajuntament de Begues ha obert un període de recollida d’enquestes per valorar la qualitat dels serveis que ofereix a la ciutadania.

Es poden respondre en línia a la plataforma de participació ciutadana Participa311 (antiga plataforma Decidim Begues) o bé en paper a la seu de cada servei. Amb les enquestes es pretén avaluar el grau de satisfacció de la ciutadania amb serveis com l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), la Deixalleria o la Piscina Municipal, entre altres.

Amb les enquestes es copsa el nivell de satisfacció de les persones usuàries del servei en aspectes com l’atenció rebuda, l’eficiència a l’hora de realitzar els tràmits o les gestions pertinents, o la qualitat de les instal·lacions, entre altres.

Aquest sistema d’avaluació és fruit de les Cartes de Serveis que l’Ajuntament de Begues va aprovar l’any 2019. Es tracta dels documents que tipifiquen els serveis municipals i que esdevenen un mecanisme de participació i col·laboració, un acord entre l’administració i la ciutadania, amb l’objectiu de satisfer les necessitats i expectatives d’aquesta.

Darrera actualització: 17.02.2022 | 17:38