Nou cicle de tallers i activitats al Fixu

Dijous, 15 d’octubre de 2026

Avui s'hi faran classes de cuina amb receptes fàcils i econòmiques i, el dia 22, s'organitzarà un taller de maquillatge d'efectes especials relacionats amb Halloween. Precisament, la nit del 31 d'octubre es farà a l'Escorxador una festa amenitzada pel DJ Marc Canudas amb motiu d'aquesta festivitat i de la Castanyada.

El Fixu, l’espai municipal per al jovent de Begues, ha encetat aquest octubre un nou cicle de tallers mensuals. Ho ha fet, a més, amb una sessió (que va tenir lloc el dia 9) on els usuaris de l’espai van proposar quines activitats voldrien fer-hi aquest curs.

El pròxim taller serà avui mateix, 15 d’octubre, amb unes classes de cuina de receptes fàcils i econòmiques. I el dia 22, se’n farà un altre d’efectes especials amb maquillatge, amb motiu de la celebració de la festivitat d’origen anglosaxó de Halloween.

En aquest sentit, a partir de les 23.30 h del 31 d’octubre, l’Escorxador serà l’escenari d’una festa que barrejarà Halloween (vinculat a la celebració de Tots Sants) amb la nostrada Castanyada, festa que estarà amenitzada pel DJ Marc Canudas.

L’entrada serà lliure per als majors de setze anys. Les persones de catorze a setze anys hi podran accedir si els acompanya el pare, la mare o el/la tutor/a legal (que hauran de quedar-se amb ells/es durant l'estada a l'esdeveniment).

Espai de trobada i socialització

El Fixu, inaugurat el 2022 a la Zona Esportiva Municipal, s’ha convertit en un espai de trobada i socialització dels joves de Begues on, a més dels tallers, també fan altres activitats culturals, lúdiques i esportives. L’espai està disponible de dimecres a divendres, de les 17 h a les 21 h.

Darrera actualització: 15.10.2026 | 09:10